همین مواردی که نوشتید در تاپیک به صورت کتبی به همراه برد تحویل بدید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mm65 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همین مواردی که نوشتید در تاپیک به صورت کتبی به همراه برد تحویل بدید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mm65 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mm65 (15-08-15)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظورم این بود که خودشون فرم می دن داخل اون بنویسم یا خودم روی یه کاغذ بنویسم و تحولیشون بدم؟
اطلاع دارید ساعات کاری گارانتی در روزهای هفته بجز پنجشنبه به چه صورته؟ نیازی به تماس و هماهنگی از قبل هست یا خیر؟
تو یک کاغذ بنویسید و با چسب نواری روی برد بچسبونید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mm65 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ساعت کاری هم بهتره تماس بگیرید دقیقا سوال کنید .
89312403
mm65 (15-08-15), خبات کریمی (29-08-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks